Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

21 October 2009

PapaDom

Last monday (19.10.09) aku cuti.. walaupun cuti aku tinggal ciput jer tapi aku cutikan jugak diri nie.. lagipun aliya sekolah nya cuti isnin dan selasa (deepavali) .. aina cm biasa nk duk umah kalau aliya tk sekolah.. banyak benda nak buat.. sabtu ahad tak leh nak buat aper.. hubby bz.. w/pun cuti, echa aku antar nursery...leh la kemas sikit habuk2 kat bilik tdo nun.. cian baby echa.. sensitif habuk skit anak mama sorang nie.. mama perasan anak mama sorang nie akan start batuk n selsema bila mamanya nie dh agak lama tk kemas umah..

alang2 dh cuti ni aku plan nak g tgk PapaDom.. Filem nie pasal Ayah ngan anak perempuannya... so, rasa mcm Harusssss tengok since anak2 hubby semuanya pompuan.. hihi.. konon2 nak tengok show kul 1.30 kat GSC Alamanda.. tapi disebabkan leka duk mengemas umah nengok2 jam dh kul 10 lebih. siap2 terus singgah Tabung Haji (TH) dulu.. nak bank in duit ghaye anak2.. isau lak lama2 simpan kat umah.. silap2 mau habis nanti!! (paham2 ler kan)..

sekali nengok kat TH punye la ghamai ummat! hubby lak suh amik dia kat opis dulu coz kete dia hantar servis. amik hubby jer dah kat kul 1.00. so, tukar lak plan nengok show kul 4.30. Lepas dah siap g lunch bagai kat Desa Serdang.. , patah balik Bangi. mana la tau kut ada rezeki nombor pagi tadi still tak lepas lagik kan.. nengok2 betui! no giliran aku 208. masa smpai tu, kul 2.30 ptg giliran baru 200! bayangkan lama tak lama kalau aku duk tunggu kat situ td? staff TH kata sejak ghaye mmg ghamai orang.. selalu tak ghamai.. huhu..




lepas siap2 baru ler gi alamanda.. layan citer PapaDom.. besh3x.. citer nya simple tapi penuh ngan maksud.. sekejap aku ketawa sakan, jap2 lagi meleleh ayaq mata.. aliya lak kekadang org dh berhenti ketawa dia still ketawa lagik.. aiseh!! malu la gak kejap.. hubby yang agak kureng tgk malay movie pun.. tak kering gusi aku nengok... kira kesimpulannya besh giler arr.. tak rugi cuti!! hehehe..

2 comments:

Rodiah Sabri said...

Cu yg recommend cite nih...kakak dh rs insaf skit ke blum? hehehe

Selly Buke said...

idoknya insaf... siap tanya naper mama nangis? huaaaaaaa....

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter