Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

28 October 2009

Cuba, Try, Test

Apa yang nak dicuba? nak di `try' n `test'???










ini lah DIA..



huhu... sadis..sadis... dh setahun lebih aku miliki DIA.. since Mei 2008. Tapi aku masih belum kenali DIA sepenuhnya.. Bila aku memerlukan DIA, banyak kali aku hampa..
TAPI... ini bukan salah DIA.. tapi salah AKU yang tak pernah nak cuba, try n test untuk mengenali DIA..

Last week bila time aku sangat2 memerlukan DIA untuk menyaksikan dan merakamkan saat2pertama kali guna oven pemberian hubby, DIA telah mengecewakan aku yang mmg kureng sikit bab2 nie.. huhu... tat's why le Ari nie aku cuba belajar ckit2.. hrp2 ler pas ni aku ngan DIA lebih serasi.. suka nengok June.. suka godek2 sana sini.. tat's why hasil gandingan June n DIA (june nya la..) sentiasa jadik jer....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter