Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

14 October 2009

Store Make Over

ari nie nak citer pasal stor la pulak.. stor umah ler.. umah aku nie masa beli tadak stor. then kasi buat stor ler bawah tangga nun.. (ha..kat bawah nie ler pandangan stor dari luar)



almaklumlah.. pendpt aku dolu2 kalau ada stor nie leh la sumbat barang2 nan ada.. baru ler tak semak mata nie nak nengoknya kan.. tak kisah la tersusun ke idok.. janji org tak nampak.. hehehe.. so, lepas dah 2 tahun lebih duk kat umah nie baru aku sedar.. huhu.. bila bukak jer pintu stor nak amik barang, aku tk dapat nak masuk.. naper? sebabnya barang dh penuh sampai ke pintu.. so cmner nak amik barang2 kat dlm tu?? huaaaaaaaa... stress tau.. grr..

pikir dan pikir mulanya nak rembat rak stor yang IKEA nun.. TAPI... reganya la pulak yang agak sadis.. lepas dah berbulan pikir baru ler terpikir, yang adik aku ada hardware kat kajang nun... naper ler tak terpikir sebelum ni! terus call n mintak dia uruskan stor aku yang dh tak ghuper stor dah.. lepas adik aku dh buat costing aku pun setuju ler stor ku di `make over' last Sunday.. (alamak.. gambar sebelum tak amik la pulak.. malu ler...hihi..)

ari Ahad coz aku ada open house n adik aku pun ada open house gak, makanya kul 6 lebih baru dia sampai.. sampai ke malam ler jugak urusan `make over' tu!! mana taknya!! tuan umah nie pun tak gheti2 nak kuarkan barang siap2.. kalau dh kuarkan ke senang... tapi benarnya bukan tuan umah tak gheti2, cuma si baby echa nu yang tak sihat. demam... asik merab jer nak berkelek ngan mama nya nie.. hubby lak sabtu kelas dr pagi smpai ptg..

takper la, walau pun banyak kekangan, akhirnya ini la hasilnya... hanya dengan modal yang kecik (sesuai ngan thp gaji aku..hehehe).. caner? ok tak? kira ok la kan.. leh le aku kuar masuk stor ngan senang hati sambil mendendangka lagu2 rock kapak... :-)

P/s: abaikan gambar yang last sekali tu ok.. hehe.. selingan! nak tunjukkan budak yang merab demam..


1 comment:

Ceni said...

beshnyer... acik pong tingin nak ada stor sindri... tak sabar dah rasanya...

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter