Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

28 October 2008

Hujung Minggu yang Meletihkan...

23-24hb Oktober

Aku MC coz sakit mata... tp sempat lagik ke SOGO Jumaat tu gi shopping barang baby.. Maklumlah, barang2 dulu banyak dah bagi pd kakak... so, mana yg boleh guna aku guna, mana yg dah tak patut nak guna lagik aku belilah baru...

From Hari Raya 2008


Rasa excited gak masa shopping sebab dah more than 4 years... hehe... hubby pun beria bebenor.. so, nie antara hasilnya..campur2 yg lama ngan yg baru...


25hb Oktober

23hb Malam ayah hantar sms suruh balik coz ada Majlis Aqiqah for my new brother (Mohd Amir Rashidi).. Aku terkejut ada, marah pun ada.. bukan apa... Aku rasa dah lama semua org tau yg tis week adik Hubby (Rodie nak bertunang)!! even adik aku nak kawin tarikh nie pun tak jadik.. dah awalkan awal Oktober ari tu.. nie tetiba mana datang idea ntah nak buat cukur jambul Sabtu nie..

Kalau ikut hati aku malas nak balik. ye lah, segan la pulak takder yg tolong kat umah Hubby.. aku decide biar aku balik banting n hubby balik cheras.. Tapi Hubby n family sgt2 memahami.. Untuk tak menjadikan aku anak yang tak dengar cakap org tua, makanya aku pun baliklah jugak. Hubby pun ikut.. Cian dia tersepit..

Oleh kerana terlalu sibuk plus makan hati ngan `makcik' (siap aku bagi smash sekali!!) aku sepanjang majlis tu... maka takder la gambar2 yg sempat aku rakam.. kira leh istilahkan aku n adik beradik lain jadi `bibik' la ari tu.. hehe...

Habis jer kenduri petang tu terus aku bertolak balik ke Bangi.. Kakak aku pun kesian penat, coz malam tu dia ada BBQ ngan kengkawan opis kat umah Banting... kesimpulannya.. semua org letih ngan karenah si `DIA'. Patutnya nak gi umah Cheras malam tu tapi aku dah tak larat sangat2.. Pinggang macam nak patah!!! Semua tergolek pengsan malam tu

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter