Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

10 August 2009

EL?

EL? EL nie emergency leave.. Aku mmg popular ngan en EL nie bila ada anak kecik! since masa Aliya n Aina kecik2 dulu.. Arini Aku EL lagi.. Aisya tk bape nk sihat., aritu masa batuk n selsema badan Aisya tkder la panas sgt.. suam2 kuku jer.. tetiba semalam panas lak.. panas sgt pulak tu.. huhu.. ckp ngan hubby kalau still panas arini aku EL la.. tak campai ati nk hantar kt nursery... Tahun nie jer aku dh EL banyak kali.. Bukannya aku nak mengeluh kat sini.. aku redha demi anak2.. cuma aku terkenang satu kisah di masa dahulu...

Kisahnya.... dolu2.. ex bos aku, dia pernah panggil aku .. dia kata aku asik EL jer.. masa tu aku, Pn. Z n En I (kami nie 3 budak itam) mmg kena basuh arr.. sakit ati tul masa tu.. kita keje stgh mati pun semua nya jadik hampeh coz bos tu duk tgk yang EL jer.. So, aku buktikan kat bos aku tu bila tahun akan dtgnya aku langsung tak amik EL/MC (tak caye gi tgk buku perkhidmatan aku..hehehe).. guess what? Sama gak!! bos aku tu still bagi markah hampeh.. dia cari modal lain ler nk tibai aku!! huh... dasar cayanun ..

3 comments:

safa said...
This comment has been removed by the author.
safa said...

CAYANUN TAK MANDI PAGI TAK MENCEBOK HAHAHA ISTINJAK JER EKEKEKE NASI TAMBAH NIH

ummicaca said...

hahah... haku EL sehari dan esok datang opis kejap untuk top up lagik 2 hari...hahah

syoknya boss pon disuruh cuti gak oleh dato' sebab takut menjangkit pd pegawai lain.... iaitu pada hari2 yang haku EL...

yahu!!

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter