Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

01 August 2009

Sabtu Tanpa Hubby..

Hari nie aku susah nk bgn. badan sakit2.. mgkin bahana beraerobik kat opis semalam.. sakit giler.. lenguh kepala lutut dibuatnya.. dh 2x Jumaat buat body Jam. tetiba semalam buat body combat sekali.. huhuhu.. memang meletihkan yang nie..
anak2 pun lambat bgn ari nie.. letih la tu!! malam td pun tdo lambat. Kul 11 baru aku kuar umah bwk anak2 bfst kat Restoran Puri @ Seksyen 3, Bandar Baru Bangi.. Aina suka bfst kat sini.. dia suka mkn nasi impit + kuah kacang.
Tgh mkn nampak 1 family nie ngan 2 anak lelaki..
"Aliyah, tgk org tu, anak dia semua lelaki.. anak mama semua pompuan.."
"Ha'ah kan ma.."
Tiba2, mak kepada anak2 tu lalu.. dia senyum2.. aku pun senyum ler.. then..
" hmm.. akak nie kak nenney ker?"
Aik.. dia kenal aku ker? huhu.. ghupenya junior then masa kat sekolah menengah dulu... Jubed nama glamornya..
Seronot lah dpt jumpa kengkawan sekolah dolu2 nie.. tapi yg tk tahannya tu dia duk tnya aliyah.. mama nie garang tak??? hahahaha.. aliya pun bantai ler jawab GARANG!! nyeh3x.. benornya si Jubed nie mesti nk ngatakan yg aku dulu nie garang kot kt sekolah dulu... huhu.. garang ker aku nie??

Lepas dh borak2 aku terus gerak ke Klinik Pakar Yong.. sebabnya hubby suh g sana amik `neb' kat bby Echa.. yang harunya.. dari Bangi nk nyampaikan ke Balakong 4x aku berhenti!! mana taknya si Echa tu ngamuk tknk duduk kat baby seat nya.. huhu.. sampai aliya n aina kata tkyah gi klinik la ma.. balik jer..

Alhamdulillah, akhirnya misi dpt dilaksanakan dengan jayanya.. kul 2.30ptg smpai umah terus bergolek ngan anak2.. tak tau naper bdn rasa sakit, letih, lemah.. kepala sakit.. anak2 pun alhamdulillah baik jer.. paham kut mamanya tengah tk sedap bdn... leka jer aliya n aina tgk tv n main game. (thnx kak zura 4 de games collection)...
lepas maghrib baru lah aku betul2 mencergaskan bdn nie. kalau tak.. saper lah pulak nk basuh kain baju nun... Tapi yang lagi penting... sape lak nk bg anak2ku itu makan kalau aku terus berguling2 didepan tv... hehehe..

sblm tdo bg Echa `neb' 1x lagi.. elok jer dia ketawa2 sambil nengok kartun tarzan. kalau kat klinik, punya lah kuat melalak!.. huhuhu.. echa oo echa.. Esok kena g klinik balik.. Doc nk sedut kahak lak.. huh!! dugaan lagik nk bwk echa.....

1 comment:

akak_adoi said...

Sabar ek...dugaan tu kejab jer...dah berjaya lalui pun...
apapun hero dah balik...

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter