Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

04 August 2009

Dilema Pagi Selasa..


Apa ler cik puan selly ooii.. dilema manjang arr kejenya..huhuhu..

Khamis n Jumaat ni aku akan outstation ke Kuantan. suppose bertolak esok ptg. TAPI,.. Hubby demam.. semalam dh gi amik darah.. everything ok, cuma sel drh putih tinggi.. biasala kalau demam virus nie sel drh putih akan lebih tinggi.. so, Doc suggest dia home quarantine 3 dys.. pastu kena check balik..(hopefully tkder pape).. Aisya pun batuk masih lum kurang.. Doc suh dtg balik check esok.. setakat nie doc suh aisya amik neb 2x sehari. aku pun bdn still tk bape nk sihat.. musim demam arr sekarang nie.. batuk selsema di sana sini.

semalaman aku duk pk.. camner nie.. leh ker hubby ikut gi Kuantan... pagi td sebelum gi keje dh tnya hubby larat tk nak gi.. kalau tk, aku gi alone arr or aku cari someone untuk replace.. setakat nie still no answer from him.. dh tnya ngan CC pasal kalau nk g Kuantan esok leh ke nk beli tiket flight arini.. katanya kelam kabut sikit coz kewangan kena keluarkan waran dulu baru le dpt e-tiket.. huaaa... tat's mean kalau aku nk cari pengganti kena la yg leh drive ke sana..

Mudahan dilema arini akan tamat sekejap lagi.. moga dimudahkan semua urusan. Amin..


Update at 12.00pm

Call Hubby, suaranya still lemah.. huhu.. isau arr dibuatnya..
So confirm aku takkan ke Kuantan.. tak smpai ati nk biar hubby drive jauh2. nak gi sendiri pun tk sampai hati nk tnggal aisya yg still tk sihat...

Alhamdulillah dilema aku arini dh smapai ke penghujungnya..dak Dayah sanggup gantikan aku ker Kuantan esok till Saturday.. Thanks yer dak Dayah.. cian dia.. still at JB (balik kg).. bertolak balik sini ptg nie n esok nk bertolak ke Kuantan lak.. Thanks sgt..

Thanks jugak pada semua yang cuba nk bantu..aku paham situasi korang, cmner la nak buat decision tiba2 jer kan.. thanks uols!!

Last Update at 2.30pm

Visit ke Kuantan ditangguhkan dulu!! why? becoz of H1N1.. huhu.. PPT will close from 2dy till 11th august.. segala2nya adalah ketentuan dariNya...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter