Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

16 April 2008

Rezeki dari-Nya

15hb April 2008 (Selasa)

Hari nie ada makan2 untuk AJK yang terlibat sepanjang Family Day 2008. buat kat Amcorp Mall..
kira orait la, ada macam2 menu! makan sakan.. Kebetulan hubby pun makan kat situ ngan Bob (member dia keje kat Menara Rebung).

actually aku rasa tak senang hati sebab dah 2 hari lewat period.. rasa macam ada jer.. tapi nak beli segan lak ngan kawan2.. suruh hubby belikan pregnant test.. haha..biarkan!!

Malam tu aku terus check.. yup positif!! so sah ler aku sekarang tengah pregnant! so, macam biasa ler.. bila dah tau mulalah psikologi tu berubah.. mulalah la pening2 la .. mual la.. hehe.. hubby kata nie psiko jer nih.. kih!kih!
tapi yang syahdunya hubby mengalirkan airmata gembira bila tau aku pregnant..syahdunya.. (tapi hubby, bersiap sedialah dengan karenah sayang ea...ahaks).

Alhamdulillah, kali nie abang ada kat sisi.. yang second dulu (Aina) abang tengah belajar kat USM.. (jauh...huhu...) then baru masuk 4 bulan, mak pulak kembali ke rahmatullah... tu yang sedih dan emosional sikit... tu yang nena pun suka merajuk n sensitif sekarang...

berita nie aku kongsi ngan sumi, kak zura, sue n June... aina n aliya takleh bagitau dulu!! mulut diaorang nie cam tempayan!! kejap jer tersebar. hehe... bukannya apa.. malu aa... masih awal lagik... t lama2 semua orang akan tau gak...

kalau ikut kiraan kalendar, aku due pertengahan Disember 2008.. Ya Allah, kau berikanlah aku kekuatan dan kesejahteraan... Amin.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter