Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

26 May 2010

Santai 16 Mei 2010

macam biasa la ekk.. aku selalu wat entry yg dah basi.. hahaha

Lokasi: Swimming Pool, UPM

Pada tarikh nie semua guru diraikan..... pagi2 dah wish ayah coz dia ex-teacher.. hehe.. mesti wish, tk lupa.. dan tarikh nie jugak setiap tahun aku akan sambut ulang tahun aku.. hahaha.. tis year dh tua lagik... huaaa.. tapi mcm biasa bila aku wish ari guru kat ayah.. ayah tk akan ingat yang 33 tahun dulu ayah sambut hari guru kat klinik sbb sambut kelahiran aku... hehe.. tapi aku paham.. tk kecik ati pun. sebab ayah mmg cenggitu dari dulu.. kalau dulu2 dia mmg ingat then tetiba tk ingat mmg menangis la aku kan.. hahaha...

pe pun aku syg ayah... terasa rindu lak.. dh lama tk balik banting. dah sebulan lebih.... maknanya dh sebulan lebih gak la aku tk dpt cium tgn dan dahi ayah! teruknya!! nama jer duk dekat tapi balik jarang!! tkper2.. tis week balik k.. dpt kejap pun jadik la..

sebnrnya tk tau nk gi mana weekend nie.. mmg plan nk balik banting sebab smlm besday adik aku, tp dah semalam gak aku kena keja (sabtu pun kejer ker?? huhu) makanya duk jer la kat bangi... tiba2 tengahari nya aina rengek2 ajak gi swimming.. malas sebenarnya... letih.. tapi dah budak aina ni kalau dh merengek2 tk berhenti, mau stress kita yg mendengarnya! pas asar terus la menuju ke UPM.. arini agak lengang.. maklum la ari ahad.. student pun dah start sem break.. kalau ada pun student foreigner. layan jer la aksi 3A's..

mulanya aisya pakai pelampung besar dia la.. tapi lama2 dia buhsan.. so, pinjam la pelampung oren kak aliya... tgk tu confident jer nak terus terjun!



mula2 aisya nangis, takut. tapi lama2 dia sgt suka.. pandai pulak tu duk kayuh2 kaki.. agak2 hidung nk tenggelam dia lompat2 sikit badan dia kasi naik.. hehe...





Aliya dah makin ok bila ada dlm tempat yg dalam.. cuma dia lum brp pandai teknik pernafasan... still agak panik.. jadiknya asik tersedak! huhu..



Aina lak sgt2 suka n sgt2 terer bab berenang... dah gi tempat dalam nun di sana swimming ngan ayah.. dh leh gi tempat dalam tanpa pelampung sebab dia dh pandai apungkan diri kat tempat dlam.. mamanya nie pun tk berani gi tempat lebih dari 1.8m... panik kalau gi tempat dalam sebab lum pandai apungkan diri... will learn later!! (bila tu? hahaha)

malam gi makan2 kat Chicken Rice Shop Kajang celebrate besday aku la kononnya... tujuan sebenar nk beli juadah untuk sambutan hari guru kat sekolah aliya aina...n pappes budak endut ittew.. hehe..

p/s:
happy belated besday (16 Mei) untuk Twin Gee Ahmad n jugak Kak Hani..
happy belated besday (25 Mei) gak kat June...

1 comment:

Rodiah Sabri said...

bak kate mama..nena boleh terapung..tak tengelam ke..kihkihkih.

nena merengek mmg tensen..nk gi tgk wyg,stiap 10 min die tanye bile nk gi..naik tensen aku.wyg kol1ptg..kol10pg dh gi gara2 nena..

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter