Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

19 May 2010

Air Asia Promo : Free Seat

Dalam kesibukan.. aikk.., sibuk ker aku??? hahaha.. perasaan tul! Tapi mmg sibuk pun.. sibuk menguruskan percutian (sambil bekerja) bulan depan... Full!! Hubby nya keje tapi aku yg sibuk! standard la tu.. aku kan merangkap PA untuk hubby since dulu lagi.. but i likeeeee.. sebab dpt percutian yang ditaja.. hahaha

Takper2... percutian next month kita citer kemudian.

la nie aku happy sgt2 sebab dah dpt beli beli tiket percutian ke Bandung... yeehaa... RM265 untuk family ku 5 orang pergi balik... mmg sgt2 berbaloi!! dulu pergi mahal! (balik2 bandung.. tkder tempat lain ker??) sebab last time gi bandung agak rushing.. tk sempat nak belek baju or kain kat sana satu per satu.. masa tu aku duk sibuk nak melawat tempat menarik la itu la ini la.. kali nie.. no..no..no.. hanya shopping n santai dgn family.. n of course nk bawak echa jalan2 naik flight.. last time gi bandung aisya dlm perut 4 bulan lebih.. nanti echa gi dia dh 3 tahun.. mesti sonot sgt2!!... ee... tak sabar nya

tkde niat pun nak gi sana mulanya.. tapi teruja lihat Puan Nud kita yg berjaya dptkan free seat tu.. search punye search susah tul nk dpt 2 hal free.. udahnya amik tarikh sama.. punya la dugaan nak lepaskan booking.. asik buzz..buzz.. jer air asia tu.. last2 berjaya gak.. so,. 4-7 mei 2011 aku n nud akan ke bandung... tapi bukan aku n nud jer.. berita kejayaan aku n nud terus menyeret adik beradik hubby n ipar duai belah hubby... hahaha.. kiranya nie dah jadi rombongan Cik Kiah ler...

jom..jom... booking2 ... jgn tk booking.. masih sempat lagik until 23 Mei nie.. all the best!

2 comments:

ZuNas77 said...

yes..mari kita ke bandung part 2..dulu dua2 dalam perut, kali ni dua2 berlari2 kat luar dah..jgn ada lagi dalam perut sudahhh..hikhikhik..

Selly Buke said...

hahaha.. tu la.. terpikir gak tu.. hold..hold... hehehe

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter