Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

10 May 2009

Happy Birthday Anak Mama...

Hari nie selain menyambut hari Ibu.. aku turut meraikan hari lahir aina yg ke-5..
5 tahun yang lepas.. aku kehilangan ibu yang tercinta pada tanggal 5 Januari 2004... dan pada 10 Mei tahun yg sama aku menerima kehadiran Aina sebagai pengganti (kerana jatuh pd hari ibu..) Dan masih aku ingat wajah aina masa dilahirkan ada iras arwah mak.. bukan aku jer yg cakap.. ayah, kakak n adik2 semua nya ckp benda yg sama...
oppss.. start dah nak meleleh..
so, sempena besday Aina kami beli kek n makan2 kat umah nenek cheras.. kat sana nenek buat bihun/mee sup.. nyum3x..




Untuk besday kali nie.. takder pe2 hadiah untuk anak mama sorang nie.. hehe.. kek jer yer sayang... Ayah kata tgu aina leh baca dulu baru leh mintak hadiah. hihi..

semoga anak mama akan sentiasa diberkati oleh-Nya.. amin..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter