Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

27 May 2009

Hajat tercapai jua..

Aku dh lama simpan hajat nak beli laptop sendiri... tapi asik terhalang dek kerana poket nie tak pernah nak kembung... diasak lagik dengan keadaan semasa laptop opis yg agak dh uzur... n limited!!
nak tak nak aku kena buat sesuatu untuk capai aim aku nie.. so, last year aku buat le keje par time cikit2.. masa tu tgh ngandung kan aisya.. sementara nk dpt payment, aku servey ler mana yg patut nk beli.. berhajatkan sony yang colour2 tu.. tapi beratnya 2.6kg la pulak.. kalau leh biaq ler below then 2kg.. hehe.. satu hari En Fairoz kita cite pasal HP pavilion dv3.. pas nengok pamplet macam terberkenan.. tp nak ler nengok yang live. pastu dpt tau lak Cik Hazirah kita dh rembat dv3 masa Pc Fair bulan 4 ari tu!! apa lagik, g nengok live ler yg dia punyer..
Lepas nengok, Confirm la hati aku nie dh terpikat.. so, tanpa melengahkan masa lagik (takut duit tu habih ntah ke mana) aku pun rembat terus dv3 last monday.. Alhamdulillah... nie tgh nak dftar celcom broadband.. lepas nie leh le den menghapdet dr umah... huhu..


4 comments:

ZuNas77 said...

wahhhh..sudah boleh lah blogging dari umah..hehehe..

yg excitednya msti budak berdua tu kan. confirm nak kenen2 ngn laptop mamanya nih.

mommy anis said...

hehehehe tahniahhhh ya selly....

Pnut said...

tahniah le..lps ni boleh YM dari rumha
boleh live webcam lagik..boleh najmi nengok awek-awek dia tu..eheheh

selly seram baca aisya jatuh... tu le sbb akak takut letak baby atas katil... musti dok dalam baby cot je kalau time tido

Selly Buke said...

tu la kak Nas...
la nie letak aisya dlm `kandang' dia.. baru lega hati nie...

betul lah kak nas, lepas nie leh le najmi nengok awek's dia.. hahaha

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter