Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

16 October 2008

Jamuan Hari Raya MQA

Hari Selasa lepas MQA buat Jamuan Hari Raya kat Hotel Singgahsana.. tapi hanya untuk staf jer.. takde dah mcm dulu2 jemput Panel penilai n IPT.. Boring la sekarang nie.. tapi aku tak pi pun sebabnya aku officer on duty.. banyak call plus malas nak gi. Aku n sumi pi lunch kat Restoran Abadi jer.. hehe..

Roadshow MQA

Petangnya lak ada dibuat Roadshow MQA (internal)kat Singgahsana Hotel gak.. yang nie aku gi la kan.. hehe.. benda baru! kang tak tau pe2 lak. start kul 2 - 6.30 petang.. huhu.. Balik lewat ler gamaknya, so hubby kena amik anak2. sampai umah dah kat kul 8.00 malam. lepas solat terus ajak hubby kuar makan. Lapar giler.. Masak? ho..ho.. tak larat dah la den!! Perut mmg lapar giler.. dah pedih ulu hati. tapi hubby pusing2 dulu tgk kedai basikal la kedai tu la kedai nie la.. sudahnya kul 9 lebih gak baru dapat masuk makanan dlm perut nie.

hasilnya.. aku senak ulu hati n tak leh nak nafas.. dah sampai umah macam kena semput. aku takder asma tapi teruk sgt dah rasanya nie. hubby ajak g klinik tapi malas nak kuar balik.. so, aku tahan jer sapu vicks..

Bengkel Gubal Soalan PTK

esok nie aku nak kena pi bengkel lak kat PD.. niat hati nak bwk budak2 tu.. tetiba hubby kena gi Melaka lak pd masa yg sama.. so, terkubur jer la niat murni nie.. hehe.. aliya n aina dh mengamuk sebab lama tak berjalan. Duk umah nenek la yer sayang...

Aku terus inform Bhgn Latihan mintak sharing ngan sesapa coz takut la pulak tetiba kena semput lagik! dah ler sesorang. So, depa bg aku sebilik ngan Chek (hehe..ibu mengandung gak).. Nak gi ni pun aku malas nak drive. naik coaster MQA jer.. senang!!
boleh relax2..

1 comment:

ZuNas77 said...

kak, zu tau dah mcm mana rasanya sakit pedih ulu hati tuh...fuhhh..giler sakit..

masa tu kitaorg tgh beli barang2 dapur kat giant, sekali tu zu rasa tiba2 dada zu sakit mencucuk2. nak tarik nafas lagi sakit. sampai berpeluh2.terus cpt2 nas bawak g klinik.doc kasi ubat angin and gastrik.balik umah terus makan.muka jadi pucat habis.nas takut gak siap tolong tekapkan towel panas kat dada zu.hahahaha...

tp mmg sakit lah. tobat tak nak jadi lagi. doc ckp sbb hari tu zu makan laksa. sbb tu angin byk..

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter