Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

08 July 2008

Kompang Club

Opis aku ada tubuhkan kelab kompang untuk wanita.. so, aku join ler.. saja mengisi masa lapang. hehe.. selalunya we all akan training hari selasa n Rabu petang setiap minggu.. ada cikgu dari luar akan datang ajar..

so far ok la.. boleh dikatakan membanggakan ler.. sebabnya semua ahli tunjukkan performance yg baguih walaupun baru jerk ditubuhkan. chewah!! masuk bakul angkut sendiri.. hehe...

Sebelum nie group nie dah main untuk function2 lain tapi aku jer yang tak berkesempatan... tapi pagi tadi sempena `Asean Quality Assurance Agencies Roundtable meeting' kat Legend Hotel, KL aku berpeluang la untuk join sekali... best woo... main lak untuk sambut Menteri Pengajian Tinggi.. Fuh!! bangga gak la...





Atas : Bergambar dengan semua ahli kompang club... lum ada uniform lagik, so pakai ler batik rasmi opisnya..
Bawah (dari kiri) : June, Kak Hana, Sumi, En Sarani, Kak Zierah, Azira n Aku ler...



Nie la aksi2 kami sementara menunggu ketibaan YB Menteri...

Aku yang paling tinggi tu ler... control jer semua!! ahaks.. mana taknya asik kena sound jer ngan sumi... (jangan mare yer sumi...)

Masa nie Dato' Syed (Ketua Eksekutif) tengah ceritakan pasal club nie pada Tan Sri Rais (Pengerusi Kami)...



Yang nie lak Dato' n Tan Sri dah blah!! so, semua berterabur jer bila nampak Rahman bawak camera.. hehe... (termasuk ler aku!!)



Bila cakap ngan hubby yang aku nak pi main kompang dia gelak2 jer.. tapi tengahari td call gak tanya camner main? ok ker tak? hehe... prihatin gak ghupenya...

best2 lepas nie nak main lagik... tapi latihan untuk minggu nie tak dapat nak attend sebabnya ada lawatan ke Penang esok till Khamis...

All d Best to all !!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter