Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

07 July 2008

Dilema seorang kakak...

Minggu nie aku balik Banting.. mulanya hubby tak dpt ikut sebab nak siapkan lecture notes, coz next week dah start kuliah. hmm.. Tapi aku pujuk gak suruh ikut sebabnya dah dalam 2 bulan hubby tak balik banting. Asik outstation jer.. tak sedap la orang tgk kan.. lastly dia ikut.

Actually balik sebab nak pi risik makwe adik lelaki aku yg ke-3. orang Banting gak.. nasib dekat jer.. yang menjadi dilema aku sekarang nie, tarikh diaorang nak nikah.. masa risik tu bincang sekali.. pihak pompuan mintak minggu 25-26hb Oktober (lepas Raya).. sebab budak pompuan tu keja hospital..susah nak dapat cuti. Masalahnya adik pompuan hubby pun nak tunang minggu tu... huhu... aku cakap la jugak kan kat belah pompuan masalah aku.. Diaorang kata nanti diorang bincang balik...

huhu... camner nie? hopefully diaorang akan dapat tarikh yang lain... Tapi pada aku yang penting tidak menyusahkan diaorang la... isk..isk..

2 comments:

Rodiah Sabri said...

huhuhuhu..cmne nk tunang akak xde???
huhuhuhu..tak best lar...

Selly Buke said...

doalah sama2 supaya diaorang dapat tarikh lain... tapi kalau depa dapat tarikh awal seminggu pun minggu yang odi tunang tu kenduri belah umah akak pulak... ntah lah... semoga semuanya berjalan lancar dan semua pihak bahagia...

kalau lah boleh dibelah badan nie...

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter