Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

02 July 2008

Exam PTK

Hmmm... Exam lagik.. sampai bila la ea.. dah tua2 nie bila baca buku kepala aku nie senang sgt sakit.. tension lak rasanya!!

Memandangkan aku dah lepas PTK Tahap 1, maka aku daftar la exam PTK Tahap 2 dengan Alin. 3ohb Jun (paper umum) n 1hb Julai (paper Khusus).. Kamala tak daftar la pulak...

Tapi takder rezeki aku nak amik paper Umum... Baru bukak buku dah datang migrain.. huhu... Siap EL lagik 30hb tu.. takleh bangun. Hubby kata takper la.. takder rezeki la tu.. Tapi yang Khusus tu aku amik la sebabnya Alin kata dia sorang jer yg amik. Cian kat Urusetia dah prepare paper n soalan kan.. Tapi aku pergi hanya berbekal sedikit ilmu.. Takleh nak tgk lama2 buku kan takut sakit kepala.. bak kata Lin, pergi untuk test market jer.. hehe...

Tapi aku rasa banyak soalan yang sebenarnya senang... Betul kata Fizah, kalau baca confirm leh dapat Aras 4. Aku pun rasa macam tu, kalau aku baca for sure aras 4 dalam tangan.. Tak caya? pi tengok soalan2 yang Lin dan summary kan dalam blog dia... betui!!!

Yang aku confident ada la 2 soalan jer yang lain tu tibai dan merapu.. hopefully tak lah dapat aras 1 !! Malu wooo kat pemeriksa.. betul tak Lin??? hehe...

Sampai la nie aku terkilan sebab aku tak baca abis... actually kalau nota2 kecik aku tu (kengkawan pinjam tak pulang... huhu...) ada senang sikit.. takyah bukak buku gabak2 tu.. apa pun aku tetap percaya ini lum rezeki aku... macam naik pangkat tu... kih..kih...

Tapi, satu yang aku sedih bila dapat tahu yang lepas nie tak boleh dah nak amik PTK tumpang2 kat tempat lain... kenapa ea? salah ker? bukan ker tu bagi peluang pada org yang macam aku nie mencuba????????????

Please la .... huhu... anyway, Alin, prepare for next exam tis coming Disember k... !!

1 comment:

safa said...

heheheh samo la den malu ngan pemeriksa paper kihkihkih.... jgn la dapat 1, at least dapat II ok cket...kalu dapat 1 tak lepas Standard minimum huhuhu

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter