Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

06 May 2008

Naik Pangkat?

6hb Mei 2008 (Selasa)

Hari nie aku baru masuk ofis...
Lama gak la aku tak masuk... Khamis (1st Mei) cuti umum, then amik Cuti Rehat 2nd Mei.. Sabtu Ahad memang cuti then semalam aku EL. tak sihat sangat.

Actually Jumaat ari tu gi jejalan KL ngan hubby.. nak beli kemeja batik dia. baru jer sampai kat SOGO parking, sumi sms kata result naik pangkat dah kuar. 23 orang dapat... aku kenal sumi dah lama, so aku paham sms dia... Aku gagal!!
macam2 perasaan ada masa tu.. sedih, frust, blur.. ye la.. aku nie kan manusia biasa..

hubby pun nampak tertekan. sebabnya dia takleh tengok aku dalam keadaan camtu..
tapi, alhamdulillah tak lama.. sebabnya aku tengah jejalan.. kalau kat opis mahu bengong jap! ahaks...
Aku percaya nie semua adalah rezeki.. bukan rezeki aku lagik.. mungkin aku banyak salah dan silap pada-Nya dan aku lum layak untuk semua nie..

Sebagai mengubat kedukaan sementara nie (ahaks) hubby belikan hadiah!!
kelakar tul la..
Orang dah tak naik pangkat jangan le perabih duit.. nie lagi bagi hadiah... thanks hubby... Dia memang selalu memahami aku!!
Dia belikan kamera Nikon Coolpix S700....

Hubby, i'll alwiz luv u!!

1 comment:

safa said...

at least dapat gak hadiah...leh update blog selalu hahahahahah....

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter