Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

27 May 2008

Makan2

25hb Mei 2008 (Ahad)
Makan2 di umah Cheras

Hubby call papa cakap aku nak urut.. aku tak lah kisah sangat tapi hubby paksa gak urut.. mungkin dia tengok aku lately nie asyik sakit kepala n bahu..
Then Papa kata datang la.. coz Mama nak belanja makan...
Belanja makan????? Aku n hubby tertanya2 nape lak nak belanja makan?
Ghupenya sempena banyak benda... Mother's day dan juga syukur sebab aliya dah sihat...
Menu malam nie cam biasa adalah KFC.. Aku KFC memang kurang sikit.. Alhamdulillah ada menu sampingan.. Capati!! hehe.. So, aku makan capati jer la sekeping.. itu pun dah kenyang giler sebab saiz nya besar giler...
Semua ada berkumpul.. lepas makan n kemas2 bermula la proses urut... Aduh!!! Sakitnya!!! Nak nangis tapi malu...huhu... Tahan jer la...
Tapi lepas urut rasa lega sikit...
Sampai umah dah kul 11.00 malam.. Aliya n Aina dah terbungkang kat dalam kereta. Ngantuk sangat la tu!! Siang langsung tak tido asyik melekat jer depan TV!! Huh!!
Aku terus tido.. tak larat sangat...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter