Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

27 May 2008

Konvokesyen Adikku

24hb Mei 2008 (Sabtu)
Konvokesyen Nisa di UiTM Shah Alam
Congratulations Sis!!!
Hari nie adik aku convo... Alhamdulillah... tapi yang nak marahnya, aku baru tau malam tadi... nobody tell me about tis include herself..
Aku bukannya apa.. Arwah mak dah takder , so aku taknak dia rasa sedih or sunyi during her convocation.!! Yang kakak aku nie pun satu, aku call dia semalam..langsung tak cakap pasal nie... hangin satu badan dibuatnya!!
Bila aku tanya Nisa, dia kata dia tak sempat nak cakap!! Logik ker? Akhirnya dia convo dengan pakai baju n kasut lama!! sedih n luluh hati aku!! dulu aku convo masa arwah mak ada... so, everything aku leh mintak!! baju baru, kasut baru! aku sedih..... betul2 sedih......... even tengah tulis blog nie pun air mata aku mengalir...
Nisa nie dia rapat ngan kakak aku... Kitaorang bertiga jer perempuan.. yang lagi 4 semua lelaki!!
So, anything dia nak, dia akan mintak ngan kakak.. jarang sekali lah mintak ngan aku. mungkin aku nie garang sikit.. tapi for this big occation aku rasa ralat sangat dia takder persalinan baru...
Nak mintak ngan ayah mungkin la segan... Sebab dari kecik kami dah biasa mintak ngan mak...
Sedihnya.................
Hubby pujuk aku, dia kata jangan la sedih... pi celebrate for her...
Then aku plan ngan adik2 lain pi suprise dia.. Kami tgu kat PKNS Shah ALam.. bila kakak kata dah habis terus tunggu kat Kenny Rogers di Plaza Alam Sentral. Asalnya nak makan Pizza tapi mengenangkan Ayah tak minat makan Pizza so tukar ler ke Kenny Rogers.. nasib pilihanku tepat!! Ayah makan berselera tul!! hehe... dah lama tak kuar ramai2 cam nie...
Then ayah bagitau adik bongsu aku (Imal) dapat Politeknik Seberang Perai. register tis coming Julai. Alhamdulillah... kakak cakap dia tak dapat nak hantarkan coz ada English Course (persediaan untuk ke kursus ke UK)... So now either me or Boy... Aku try to arrange the schedule. Hopefully aku dapat hantarkan.. Ye lah... adik yang bongsu... Dah la kecik2 dah kehilangan kasih mak... Insya-ALlah...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter