Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

27 February 2009

Dah mula keje..

Hmm... patutnya aku start keje isnin mgu depan.. tapi semalam dpat cal dari bahagian latihan maklumkan ada taklimat PTK.. diaorang tanya leh datang tak? disebabkan taklimat tu jer dah amik masa half day, hubby suruh aku batal cuti ari nie...

so, kul 6.45pagi aku dah hantar aisya g nursery... cian nya dia.. masih tidur lagik. berbungkus dalam selimut... takper yer aisya.. duduk ngan mak cu k.. jalan agak jem sebab ujan.. aku sampai ofis 7.30.. nampaknya aku kekalkan jer la masuk kul 8.00. malas nak amik kul 8.30 sebab aku stil kena kuar awal.....

macam blur jer masuk keje lepas dah laam cuti. nasib dah pindah barang ari Rabu lepas.. so ari nie leh la kemas2 sikit lak.. selamat bekerja semula selly!!

4 comments:

akak_adoi said...

Welcome back boss...

Ana farha said...

selamat kembali bertugas.. :)

Don & Nor said...

hehehe...
slagi belum tutup mata...keje keje keje...

safa said...

bila nak publish muka baby ko....letakla letak la....hehehe

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter