Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

25 August 2010

15th Day & Paf Inti Epal

1-2 hari nie dlm dilema... penat pikir.. dh bincang ngan hubby.. dh bincang ngan sumi n kak zura.. bincang ngan org2 tertentu, tapi dilema tu tetap bagi tekanan... penat nya bila pikirkan.. sekejap buat decision , kejap tak yakin... arghhh...!

sumi ada sms : "Dunia ini tiada jaminan, melainkan satu peluang.." yer betul tu.. tapi belum cukup untuk ilangkan tekanan... arini ilang semua mood.. mgkin aku nie yg jenis terlalu sgt pikirkan benda2 yg mgkin pada org lain simple jer untuk buat decision.. mood nak masak pun ilang!

otw balik call hubby mintak tlg beli makanan kat bazar ramdhan.. kebetulan semalam Bob ada bagi daging masak beriani, so aku just msk nasik minyak jer.. hubby beli ayam percik n popia faveret kitaorang.. teringat aliya nak makan apple pie, ingat nak buat la apple pie goreng.. tapi tk jumpa lak recipe tu.. buat jer la intinya n masuk dlm paf pastry jer.. bakar..




alhamdulillah, pas dh bincang lanjut ngan hubby td, aku nekad buat keputusan.. mgkin peluang kali ini bukan untuk aku... aku tak boleh tamak.. takut yang dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran.. decision aku mlm nie semuanya untuk family..

1 comment:

amiRAzlin said...

kak..nk kirim popiah feveret tu..teringin la..dh lama nk ckp tp asyik lupa jer..nt kalo ada gtau ek..kitaorg g amik kt umh akak..:)

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter