Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

18 June 2010

Cuti-cuti @ Terengganu -- Last Part

16hb Jun 2010 (Rabu)

hmmm... rasanya gi terengganu nya citer yang paling bnyk entry... hubby pun tanya kenapa.. sebenarnya aku tk larat la nak tunggu gambar di upload.. lama giler... mana yg aku sempat buat kira selesai la 1 part... hehe.. janji entry kena post... sebab pas nie sibuk nk post entry pasal cuti2 @ Langkawi pulak!!

Rabu hari terakhir kitaorg kat Terengganu... Aku set jam awal giler arini.. nak kena call hubby kat Redang.. nanti takut terlajak tido pulak.. maklum la dh penat snorkelling mlm td kan... tak pasal2 kena amik feri tengahari pulak... masa call hubby tu pun aku rasa macam aku tgh mimpi jer... hehehe... ngantuk giler... mlm td duk sibuk post entry terengganu part 3. nyeh..nyeh...

pas subuh duk kat beranda sorang2... rasa sedih lak nak balik arini... suka duk sini... view dia cantik sgt.....





3A's masih lagik tido... biar la tido.. aman sikit aku nak packing barang...

kul 10.00 hubby sampai dr Redang... bersiap2 nak gi umah Wadi..





family Wadi ajak makan kat umah seblm balik KL... sedap makan nasi dagang ngan ketupat palas... terima kasih Wadi... sedap.. siap mak wadi bekalkan segala neka jajan untuk kudapan 3A's.. (dlm kete gak abis masa otw balik KL.. hehe...)

pas makan2 kat umah wadi, singgah amik kopok lekor kat BTB... dah order siap2 2 hari lepas.. so tkyh la nak beratur panjang2... balik bilik, angkat barang2 n check-out...



sempat gak jumpa dgn Mr Ganesha yang arrange everything untuk kitaorg... Tapi aku ak dpt jumpa Laili (adik bos Ajak) yang tolong arrange gak... dia h gi lunch...

setel semua, kul 1 kitaorang gerak dari Terengganu...time otw balik tak sama mcm masa gi... masa gi teruja nk sampai so tk terasa penat! bila balik nie.. penat dia tuhan jer yg tau... ngan hubby yg ngantuk sbb bangun awal... aku take over drive.. mulanya ok.. lelama aku pun sama gak tersengguk... huhu... bahaya betul la!! alhamdulillah kul 9.30 malam kitaorang sampai dengan selamat... penat nya bdn...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter