Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..
Showing posts with label aliya; aina; aisya. Show all posts
Showing posts with label aliya; aina; aisya. Show all posts

27 July 2010

Mama n 3A's @ Teratak MaskJask

semalam Kak Mask duk send gambaq masa majlis besday Dini n Aina 17hb (Sabtu) lepas... masa hari kejadian aku ngan beberapa angkatan MQA ada kursus kat ILKAP bangi... so pas abih kursus terus amik 3A's kat Taska n menyerbu ke teratak MaskJask..

Aina n Dini tgh tiup kek besday... meriah sgt ramai budak2...



aku suka pic nie.... nampak dr acuan yg sama tak?. hehehe...



masa nie aina tak berapa sihat.. sakit perut katanya.. aliya lak nmpk sgt dh muka letih sebab dr pagi ada kem solat kat sekolah kebangsaan.. then tengahari terus kena duk kat taska aisya pulak... yang aisya lak dh siap2 mak cu pakai kan baju tido... hehehe... hubby tkder masa nie..

hmm... sedap makan kat sana.. kenyang giler.. balik umah mandi2 pas maghrib terus melingkar macam ular sawa... sedar2 dh kul 2 pagi.. hehehe...

12 May 2010

Geng Basikal (GB)



Haa... biasanya duk dgr anak2 kita duk sebut GBS (Geng Bas Sekolah) kan.. ha nie ada GB lak kat area umah.. GB nie bermusim gak.. macam zaman kita kecik2 dulu.. ada musim semua main guli jer, musim main batu seremban, musim main daun terup dan macam2musim lagik la.. sama gak ngan anak2 kita skrg.. GB nie wujud bila dah ada sorang duk beli basikal.. mula lah semua budak2 kat kejiranan nie duk bodek duk heret mak ayah masing2 beli basikal.. tapi ada baguihnya jugak.. sebab bila diaorg kemaruk main basikal nie, baru la pandai bawak 2 tayar.. kalau tk mau nya pakai 4 tayar jer smpai besar. hehehe..

GB dah lama ada.. since tahun lepas. la nie ada ahli baru... hehe... tgk tu...
laju jer ayah nya gi beli basikal untuk geng baru... walaupun dh diterangkan bnyk kali yang anaknya ittew masih kecik dan rendang. tapi ayah tetap ayah... mesti buat kalau dh ada niat! hehe..



Ahli baru (berbaju kuning) sgt2 genbira dpt basikal.. walaupun kaki lum sampai ke bawah tp tetap gigih dgn bimbingan couch Aina..



la nie aktiviti GB agak slow.. semua sibuk training untuk piala Thomas n Piala Uber akan dtg.. mgkin nak cuba jadi pelapis untuk pemain negara... hahaha

20 April 2010

Bila 3A's jadi Model Tuala

Model : Aliya, Aina & Aisya
Lokasi : MS Garden Hotel, Kuantan
Pakaian : Tuala Hotel




Macam tkder keje je kan...
tapi nie la keje diaorang bila mamanya gi visit... huhu...
siap menguap lagik si kenit tu...


25 March 2010

Ronda2 Jusco Cheras Selatan

last Saturday mama gi jalan2 kat Jusco Cheras Selatan @ Balakong ngan family... sajer jalan2 nak cari hadiah member2 kawin... kebetulan lak arini ada pameran dari Zoo Negara ngan Taman Burung... seronot la 3A's nie tgk binatang2 kat situ... paling letih nak pegang si aisya kenit nie... nak berlari sana sini... bila dh penat siap baring2 kat lantai. huhu...

bukan takat tgk jer ea... mama ngan Ayah siap beli tiket nak gi Zoo. mula2 mcm malas nak beli. tapi dah tiket tu valid sampai Mac 2011 n dpt free t-shirt, makanya Mama ngan Ayah pun beli la tiket tu... so, nanti leh la pergi zoo pakai t-shirt sedondon.. hehe ..





Pas dah jalan n lunch, tiba2 tgk aisya dah terlelap kat bahu ayah... ngantuk sangat la tu ... tak tdo langsung dari pagi... so, mama bwk aisya gi baby room.. baringkan bg tido elok2... sambil tgu tu aliya aina sibuk main... tiba2 aliya mintak hp mama.. dia suh amik gambar dia coz arini dia jalan2 pakai tudung... hehe...

aliya pun amik gambar mama gak.. sambil amik gambar sambil membebel.. berapa kali snap ntah... jenuh gak lah mama nya nie melayan kerenah dia masa tu...dia kata mama nie kena duk betul2 baru gambar tu tak nampak lemak2... huhu... sabar jer la... bila dh transfer ke pc gambar2 tu, baru perasan...mcm sama jer muka aliya ngan mama... hehe... sama ker?





dah besar rupenya anak mama.. darjah 2 tapi tinggi sgt2... dah masuk sekolah menengah nanti tak tau la tinggi mana pulak... mesti kalahkan mama nanti nie... hehe..

Yang Aina lak taknak pakai tudung.. but still nak pakai baju lengan panjang macam mama n kakak.. nak melaram gak.. nak2 pulak dia dah lose weight sikit sekarang nie.. kalau dulu2 agak malu nak pakai baju fit2.. la nie dia sgt suka pakai baju fit.. still kena turunkan sikit berat dalam 2-3 kgs ngan tang peyut yang comel tu.. sayang anak mama yang cembum2 nie..



Aisya lena tido diulit mimpi... jarang2 sgt dpt tgk aisya tido tanpa bf... selalunya mesti berkepit dulu baru nak lena... hehe... cian dia..



Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter