Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..
Showing posts with label Piano. Show all posts
Showing posts with label Piano. Show all posts

03 July 2009

Impian Hubby Terlaksana Jua

Hubby dulu selalu cakap dia nak antar anak2 nya main alat muzik.. tak kisah la apa2.. aku layan jer la bila dia cakap.. pastu dpt tau Husna ngan adiknya (kawan aliya masa CIC) pun dah lama belajar piano.. lagilah membuatkan hubby bersemangat nak antar aliya n aina g belajar muzik..

Satu hari hubby terus buat decision nak antar aliya g belajar Piano dekat tmpt Husna belajar (kat Kajang).. aku ok jer la.. yang penting Aliya nak belajar..takut lak dia tak minat.. Kelas aliya once a week (Khamis malam).. 45 minutes for each class. Yurannya RM90/month.. okeylah kot.

Aina nk belajar gak tp cikgu piano tu (Ms Yap) kata its too early for Aina.. sesuai kalau budak dah boleh membaca..sebab nak kena baca note (taugeh - bak kata kak Ieta n Aida Osman)

Dalam diam2 hubby dah g beli piano for aliya.. Dah order baru bagitau aku! huhuhu... katanya biar leh practice kat umah.. huhu.. Aku kurang setuju mulanya becoz of the price.. too expensive!! tapi bila dengar `ayat leleh' hubby aku relakan lah jugak .. hehe.. Lagipun hubby beli pakai duit hasil dari part-time biz nya.. so, aku rasa dia layak untuk gunakan duit tu...
Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter