Time is like a river.. we can't touch the same water twice because the flow that has passed will never pass again... So, enjoy every moment of our LIFE...


Followers

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)

Berpindah ke Blog Baru Since Januari 2011 (Just Click @ Picture)
Ayah..Mama..Aliyah..Aina..Aisya..

03 December 2010

Sakit Hati...

sakit hati... sgt sakit hati!!
setiap kali bagi keje aku setelkan..
mntk jd pengapit setiap kali pun aku ikutkan...

tapi bila aku mintak satu benda nie boleh dia tknk bagi!!!
bukan benda susah pun aku mintak.. aku cuma mintak cuti jer pun..
itupun belum tentu akan cuti.. apply sbb nk standby incase aku tk larat isnin nanti pas sabtu ngan ahad ada event kat Dataran. better apply cuti dr aku EL kemudian..

naper la tk faham situasi nie.. asik ulang yg big bos tk kasi cuti sbb JAN nk dtg.. setau aku big bos ckp 14-16 yg cuti beku.. rupanya isnin nie dia dh ada niat nk suh aku jd pengapit lagik! haih! geramnya........................!

2 comments:

aizamia3 said...

Akak apply je lagi. Sekali tak sokong, buat lagi, sampai dia KENA sokong juga. Letak alasan sampai dia PATUT sokong. aduh! Masa saya tgh taip komen ni dia lalu pulak... eeeee...!!! Nih gara2 Isnin ni nak back up dialah tu.

Kalau susah2 sangat, takpe... takpe... Kita plan baik punye biar dia terkial2 xde orang nak tlg dia settle kn masalah. isk.. isk.. kejamnya.

mama4A's said...

dh takder hati dh nak cuti..
dtg gak keje tp mmg takleh nak senyum dh ngan dia..

Blog Widget by LinkWithin

My Weight Lose Journey Since 01.11.2009

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

SNTN Progress...

Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter